رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۴

Hold fast to dreams 

For if dreams die  

Life is a broken -winged bird 

That can not fly 

 

Hold fast to dreams  

For when dreams die 

Life is a barren field 

Frozen with snow... 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیوان شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://redhell.blogfa.com/

واسه ما که خارجی بلد نیستیم یه ترجمه هم می ذاشتی.

نه دیگه ! برا تقویت زبانت اینجوری گذاشتم !!!D:

لادن شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

من از یه چیزاییش سر دروردم!

بی خودی که نفرستادمت کلاس زبان بچه !!!P:

خوده خودم سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

ببخشید خانوم ستینگتون کجاس؟!!!
فک کنم دستتون خورده لنگواجتون(!) عوض شده!
لطف کنید رفعش کنید مشکلو
با تشکر

خوده خودم

بله بسیار متشکرم از انتقاد سازندتون ! چشم ! حتما به عوامل می گم که رفعش کنن !!!D:

لادن سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

تو منو فرستادی؟؟؟؟اینهمه التماست کردم بیای بریم کلاس هی پیچ دادی منو!!! نزار اینجا دردو دل کنم

:)))
نه خواهش می کنم بیش تر از این دیگه آبروم رو نبر !D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد