رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

کویرم !

کویر تشنه ی باران است
ببار بر من مهربان بارانم
ببار...
کویر در انتظار باران است
کویر هیچ وقت سیراب نمی شود
کویر بعضی شب ها گریه می کند
کویر بعضی روزها دلتنگ می شود
کویر همیشه دوستت دارد...

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
صالح چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ

اول!!!

آفرین !!!D:

مریم چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

هان؟این واسه ی من بود؟

D:
؛)

ادبیات کودک چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://gag.blogsky.com

این الان دعای بارون بود؟ آش نذری هم می دین؟

آش که سهله !!! اگه بچه ی خوبی باشی تلویزیون هم می دیم !!!D
:

شیما چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

لااقل یه عکسی میذاشتی که یه آدم مشتاقو نشون بده که بارونو دوس داشته باشه.این بچهه رسما داره فش میده که چرا داره بارون میاد

=))
=))
به نکته ی خوبی اشاره کردی ! این بچه ظاهرش داره فحش می ده ! باطنش خیلی هم مشتاقه !!به برق نگاش دقت کن !!D:

ادبیات کودک چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

تلویزیون پیش کش خودتون ، با تبادل لینک موافقی؟

بله !!!:)

شیما پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

یه چشش که پشت دماغشه معلوم نیس.اونیکیم برقی نداره ها.اون برقه اثرات اعتیادته.حالا برا اینکه ازجامعه طرد نشی باشه قبول.برق داره.توهم نزنی بری دس بزنی برقش بگیردت

:))
واقعا این لطفی که در حقم کردی و روم رو زمین ننداختی و قبول کردی که برق داره رو هیچوقت فراموش نمی کنم !!( اشک شوق !D':)
:*

شیما پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

این اسمایلی اختراع کردنت منو کشته->D':
راستی کتاب یاکیدرو تو نوارخونه پیدا کردم سری برداشتم
یکی از شعراش خداهه ها.رسما واسه صفحه پر کردن نوشته فک کنم.فک کن "شعر"ش(!) اینه:
های بانو
بانو!
بانو!
بانو جان
....
فقط همین!
واقعا دستش درد نکنه.فک کنم خیلی واسه این شعرش زحمت کشیده.من دیگه برم یه چندتا شعر بگم.
محد
محد
...
فعلا
فقط همین

=))
=))
شیما
شیما
شیما جان
.
.
.
چرا میل ها باز نمی شه ؟
اس ام اس هم که تعطیله !
فقط همین !D:

خوده خوم جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ

نامرد همش یه هفته نبودما
چه منی داره هی تن تن آپیدی؟!!!

:)))))))
حالا می خوای به خاطر تو یه هفته آپ نمی کنم ! راضی می شی ؟!:)
:*

خوده خوم جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

بزن باران، بزن شاید تو خاموشم کنی
شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی
آآآآه باران من سراپای وجودم آتش است
پس بزن باران، بزن، شاید تو خاموشم کنی

قشنگ بود !:)

یک موجود زنده شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

زیبایی کویر، امّا به آبی است که جایی در دل خود پنهان کرده. هر چند که این آب، همان بارانی باشد که آشکارا از آسمان می‌آید، نهایتاً به رازی در دل کویر بدل خواهد شد.

شبیه یه تیکه هایی از شازده کوچولو بود!!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد