رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

الحسد یاکل الایمان کما تاکل النار الحطب!!!

6 سال پیش !

نفر اول :تو به فلانی حسودی می کنی !!!

من: چرا این فکر رو می کنی ؟!!!!؟!!

نفر اول : چون ازتو محبوب تره !!!

من: نه باور کن من خودم فلانی رو خیلی دوست دارم !!اصلا اینطوری که تو می گی نیست !!!

نفر اول : چرا هست !

من :......

4سال پیش

نفر دوم :تو به فلانی حسودی می کنی !!!

من : چرا آخه ؟!!!!

نفر دوم : چون درسش از تو بهتره !!!نمره هاش از تو بالاتره ! در ضمن با هوش ترم هست !!

من : باور کن این طوری که میگی نیست !! من اهل حسودی کردن نیستم !

نفر دوم : چرا هستی !

من :

3سال پیش

نفر سوم : تو به فلانی حسودی می کنی !!!

من : چرا ؟!!

نفر سوم :چون از تو موفق تره !!!

من:این جوری نیست !!

سال پیش

نفر چهارم : تو به فلانی حسودی می کنی !!!

من: چرا ؟!!

نفر چهارم : چون خوشگله !قیافه اش از تو خیلی بهتره !

من : :)  <-(لبخند تلخ !!!!)

حالا یکی به من بگه من که این همه حسودی می کنم چه طوری تا حالا نترکیدم !!! 

راهنمایی: فرضیه ی کمر بند ایمنی قبلا رد شده !!! 

 

پ.ن: عنوان رو حال کردین !! ای بابا ! خواهش می کنم ! ما اینیم دیگه !!

نظرات 17 + ارسال نظر
یـــــک پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

السلام العلیکم یا محدثه !!! (عنوانت رو خوندم جو گرفتتم! )

یه سال بعد:
نفر پنجم (بازجو) : چرا کشتیش؟
محدثه : از حسادت!!!!!!!




علیکم السلام یا یک !!!D:

نه دیگه !!! فایده نداره از حسادت یکی رو کشتن که !! خودت رو هم می گیرن اعدام می کنن عوضش در می آ‌د!!!
باید یه جوری لجش رو در بیاری که خودت اذیت نشی !!P:
;)

maryam پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com

جانم؟تو حسودى؟کى گفته؟دروغ گفته !!!راستى تو کى رفتى نظر دادى اون ور!عالى بود!:پی!عصبانى بودى نه؟

:)))
فعلا می بینی که گفتن !!
همین دیروز !! دیگه بالاخره یکی باید باشه از حقوق زنان دفاع کنه !!! همین جوری که نمی شه !!!D:

شیما جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

اون آقاهه سه کتاب داده بیرون هرکدوم بالای دو تومن.برا همینه که من به همین چندتا شعرش اکتفا کردم.کی پول داره آخر ماهی؟؟!!
حقش بود توام به همه اون نفرات اول تا چهارم میگفتی.آره حسودی میکنم.تو مشکلی داری؟!اصلا به قبر تو و اون آدمی که فک میکنی من بهش حسودی میکنم(حالا به این شدتم نه) ولی جدنی به اون آدما چه ربطی داشت که تو حسودی میکنی یا نه؟!
همین الان فهمیدم که قاچاقی عربی کنکورو زدم یه جوری که حتی خودمم نفهمیدم.از اونجایی که عنوانتو خوندم: الحسد یا کل ایمان ...(یعنی برداشتم این بود که حسد یا کل ایمانه یا کا آتیش جهنم)به خدا بعدش سریع فهمیدما.بومی سازیم خودتی

کاملا درسته !!!هیچی آخر ماه پول نداره !!P:
باور کن اگه حسودی می کردم یه چیزی باز !!! دلم حداقل نمی سوخت !!مشکل این جاست که من اصلا تو فکر این حرف ها نبودم ! یعنی هرکی هر چی داره مال خودش ! خدا به پدر مادرش ببخشدش !!! به من چی میرسه این وسط ؟!!

:))
:))
اون که خود خودمم !!!P:

سما جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

از خودم بدم اومد که اینقد بهت نزدیکم و اینقد ازت دورم...
اینجا رو تازه پیدا کردم....
.......................................

چرا ؟! فکر نمی کردی معتاد حسود باشم ؟!D:
ای بابا!! لو رفت که من یه چند شخصیتی ِ بی شخصیتم ؟!D:

جدا از شوخی : تو هم نزدیکی هم عزیزی !!!تازه !! دوستت هم دارم !!:*
:*

خوده خوم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
الان
اومدم بگم:

نفر پنجم: تو به فلانی حسودی می کنی !!!

(الان باید بگی چرا؟!!)

آره می کنم !!!به شما چه ربطی داره ؟!D:
;)

خوده خوم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

حوصلم سر رفته
یه تفریح پیشنهاد کن (از نوعه سالمش!!!)
بدو

ای بابا !!! نمی دونم چرا همه فکر میکنن وب من شهر بازییه !!! یا حداقل فکر می کنی من دلقکم که حوصله ات سر می ره می آی پیش من ؟!! هان ؟!

الان یه دست فیفا زدم ۳-۰ باختم !! نظرت چیه ؟!‌D:

خوده خوم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

راستشو بگو به کی حسادت میورزینی؟!!!

یعنی هنوز نفهمیدی ؟!! به تو دیگه !! بس که سر خوشی !!D:

کیوان جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

دو حالت داره:

یک :
ترکیدی، ولی الان داغی. هنوز نمی فهمی.



دو:
من (=نفر پنجم) : تو به فلانی حسودی می کنی؟
تو : چرا؟؟
من: چون من می گم.
تو: نخیر این جوری نیست.


پ.ن. عنوان رو معنی کن. من زبان بیگانه نمی فهمم!!!

یه دقیقه صبر کن خودمو سرد کنم الان بت میگم .....( چند دقیقه بعد !!)
نه ژ!! حالت یک منتفیه !!البته شاید خیلی زیر پوستی ترکیدم ...هنوز تقش در نیومده !!D:

حالت دو هم که فرضیه نبود که !! مکالمه بود !

معنی: حسد ایمان را می خورد همانطور که آتش هیزم را !!!
می دونم که فهمیدی فقط خواستی منو سر کار بذاری !! اسکلم خودتی !!P:

کیوان جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

خب من نظرات رو نخونده بودم. الان خوندم. مثه اینکه همه موافقن که تو حسودی!

خب برو معتاد شو.

بابا این پیشنهاد رو قبلا رد کردم ! علتشم گفتم که به خاطر حواس پرتی مفرط یادم می ره که معتادم و الان باید مواد مصرف کنم !!D:

کیوان جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

در جواب ِ جواب ِ محدثه واسه کامنت مطلب قبل:

از مطلب "مادربزرگ گمراه" معلومه که چقد اهل فصاهای معنوی ای! :دی

توهین نکن !!!!!P:
من ته معنویت ام !!اون مادر بزرگمه که گمراهه !!D:

[ بدون نام ] شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

آقا حساب نیست
اینجا چن نفر نفره پنجمن؟!!!
دوا میشه ها

بدشم: تو چرا دیگه نمیای اونورا؟!!!

آقا وایسین تو صف !! همه به نوبت !
خانوم اون ته هل نده!!
به همتون می رسه !D:
بدشم : مگه تو دعوت کردی و من نیومدم ؟؟!!

خوده خوم شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

البتاسممو یادم نرفت بنویسم
میخواستم تورو امتحان کنم
ببینم قرصاتو میخوری ره وخت؟!!!

می دونم!!
ولی آخه اسم تو چه ربطی به قر ص های من دارم !؟!؟! آهان ! خب اون جوری که داری نگاه می کنی ...الان که فکر می کنم می بینم یه ربط هایی داره !!(ترسو هم خودتی !)D:

[ بدون نام ] شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

اونم غلط نوشتم که تورو امتحان کنم

یعنی تو عالیی ها !!! دوستت دارم !:))

خوده خوم شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

ای بابا!

=))
=))
=))

پریا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

کی بوده حالا نفر دوم ؟؟؟حسود که نیستی ولی اگرم باشی صددرصد اهل این که به قیاف و این جور چیزا بخوای حسادت کنی نیستی . اینو دیگه مطمئنم . اصولا آدمایی که یه عیبی رو به کسی نسبت می دن خودشون اون عیبو دارن و از قضا عیب درجه ی یکشونم هست .

مقسی که حداقل تو یکی به دادم رسیدی !!! فکر کنم باید این جا هم ثابت کنم که حسود نیستم !!D:
:*
مقسی عسیسم !!
چی بگم والا !!!

حامد شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

اگه یکی دو نفر این حسود بودنت رو تشخیص داده بودن میشد احتمال داد اشتباه کردن ولی چهار نفر !!!!!!!
ولی عنوان مطلبت خیلی جالب بود!

بابا حالا من یه چیزی گفتم !! چند تاشون حالتشون شوخی بود !! ولی خب می دونی که ! ۵۰ درصد شوخی جدیه !!D:
خیلی از این بابت مفتخرم !( از بابت حسود بودن !!!D:)
خواهش دارم !:)

بوبو یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

ولی خنده دار ترین قسمتش اینه که خیییلیی تابلویی بشر !!!!!
همه فهمیدن حسودی میکنی
به منم بله؟؟؟؟!!!!!!
اخه چرااا؟؟؟؟!!!!!

بس که ساده ام دیگه !!!D:

بله !!!
همین جوری ! چون دلم می خواد !D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد