رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

مادربزرگ ِ گمراه!

عصری مادربزرگم  تلفن فرمودن خونمون ! رفتم گوشی رو برداشتم . می گم : بفرمایید! می گه : سلام عشق من !! 

 من :!!!

شب رفتیم خونشون ! داشت غذا رو می کشید...شروع کردم به زبون ریختن...(کاری که به ندرت انجام می دم !) در حالت قر و قمش می گه : نیم وجبه قدت ولی زبون درازی داری ! می دونم با اون چشات می خوای سر به سرم بذاری !!!

من :!!!

بابام:

 به بابام گفتم از این به بعد به جای این که مراقب من باشی که قبل از تاریک شدن هوا خونه باشم؛ حواست رو جمع مادرت بکن که فکر کنم قضیه اش کم کم داره خطر ناک می شه !

خودمم از این به بعد تصمیم گرفتم که جلوش روسری سر کنم !!! آخه می ترسم نظر سوئی نسبت به من داشته باشه ...البته بگذریم از این که همه رو برق می گیره مارو کبریت سوخته !!! درسته که 50-60 سال از من بزرگ تره ولی خب عوضش دنیا دیده است ! جوون خام نیست که ! تازه مهم عشق و تفاهمه ! که اونم همه می دونن من خیلی باهاش تفاهم دارم ! تو همه چیز ! اصلا مارو برای هم ساختن ! چی چی رو چرت و پرت می گی !!!؟!! خودت چرت و پرت می گی !!! بحث یه عمر زندگیه ! صحبت یه روز و دو روز که نیست ! تو دوست داری من بدبخت بشم !؟ با سه تا بچه برگردم خونه ی بابام ؟!!اصلا می دونی آمار طلاق چقدر بالا رفته ؟!! خودت "حالا کی می آد تو رو بگیره" ! اصلا من با تو مشورت نمی کنم! تو همش منو تحقیر میکنی!!

*نویسنده در حال نوشتن این مطلب دارای تب 40 درجه و لرز می باشد واز صبح هزار جور قرص خورده! بنا بر این یحتمل بعضی جاها به هذیون گویی افتاده !!!

 

**به دلیل استقبال مخاطبان ! یه نظر سنجی می ذارم از اینکه به چی معتاد شم !

1.هرویین ( حرویین؟!)

2. تریاک

3. قرص

4.شیشه

5.کراک

دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه !! هرکی بیشتر بلده پیشنهاد بده !

 

نظرات 14 + ارسال نظر
یـــــک جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

معلومه که تحت تاثیر مواد هستی! شنیدم بودم فرد معتاد به خانوادش هم رحم نمی کنه ولی نمی دونستم که وسعت این موضوع به مادربزرگ طرف هم می رسه!!!!!!



شیشه خیلی باکلاسه

من ؟!! من که هنوز شروع نکردم که !!! تازه این مادر بزرگمه که به منم رحم نمی کنه !!
ولی بذار شروع کنم !!!.....D:

خب حالا این چه ‍‍ ژستیه که گرفتی ؟!!D:

پریا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://tnt88.blogfa.com

شیشه عزیزم . در ضمن اصلا سراغ کراک نرو که واقعا مزخرفه اصلا یه نوع هروئینه دیگه که با یه سری آشغال قاتیش کردن مفت گرونه زود هم نفله کنه در ضمن عزیزم . به غیر از شیشه بقیش رو با یه مقدار ناخالصی به خورد جوونای مردم می دن . ولی خوب شیشه به نظرم از بقیش بهتره . مشروبات الکلی هم خوب عزیزم از بد نیست . بهش فکر کن

پریییییییییااااااااااااا؟!!!!!!! خاک تو سرم !!!!! تو اینا رو از کجا بلدی ؟!! حاج خانومم از دست رفت !!!! :|

خوده خوم جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

میگم اصا اختلاف سنی که ملاک نی
هس؟!!!
فک کنم غرث از همش باکلاستر تر باشه
(گفتم شما که دانشگا میری، کنکورم نمیدی، به هم بیاین)

تازشم چه معنی داره شما همش میکوبین تو سرم ؟خوبه منم بیام باهم معتاده بدبخت شیم؟اون وخ جوابه زن و بچمونو کی میخواهه میده؟!اصنشم کی گفته واسه کنکور باید درس خوند؟پس شانسو واسه چی چی گذاشتن؟اصنشم منم میرم گم میشم که هی هی غصصه بخوری(البته بد ازینکه معتاد شدم)
قهرقهر تا روزه قیامت
دنیام که دو روزه!
تازشم دلت بسوووووزه، من آپم
اومدی شیرینیم بیار (آخه آشتی کنونه)

حالا چرا تو اینقد خودشو ناراحت می کنی ؟!!!؟!
مگه من چی گفتم !؟ گفتم کنکور داری فعلا !تازشم این کنکور رو ما هم دادیم دیگه !!!الان رو نبین تبدیل به یه عده اراذل و اوباش الاف(علاف؟!) و بی کار شده ایم !!!D:
فعلا تو اون زن و بچه ات رو بچسب که خرجیشون مونده !!! بچه ات الان چند روزه ازت پول یه دفتر می خواد بهش نمی دی ؟!!ها ؟!D:

:))
:))
:*
نون خامه ای می آرم که خودم خیلی دوست دارم !!!D:

کیوان شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

و اما در مورد مطلبی که مرقوم فرموده بودی:

عجب مامان بزرگی داری ها! خدا بهت رحم کنه.

در مورد نظر سنجی: بستگی به این داره که کجا می خوای مصرف کنی.
مثلا کراک بو نداره. تو خونه هم می تونی بزنی. ولی تریاک بوی قرمه سبزی سوخته می ده! دیگه با خودته.

مواد مخدرایی که من مشناسم اینها هستن :
1- تریاک
2- کدیین
3- مرفین
4- هروئین
5- متادون
6- پتیدین (دمرول)
7- پیرکدان
8- دیلاودید
9- دارون
10- دیفن اکسیلات (لوموتیل)
11- هیدرو مرفین
12- هیدرو کدیین
13- بعضی چسب های صنعتی
14 - هروئین
15- نارسئین
16- نارکوتین
17- پاپاروین
18- کوکائین
19- آمفتامین
20- حشیش
21- ماری جوانا
22- LSD
23- شیشه
24- کراک
25- سیگار (توتون)
26- شاهدانه
27- قهوه !!!!!!!
28- برومو ۵٫۲ دی متوکسی فنتیلامین (اینو تو ویکی پدیا خوندم! خودم تا حالا چیزی راجع بهش نشنیده بودم)
29- اکستاسی = خلسه (همون قرص اکس) => MDMA
30- الکل (اینو هم یادم رفته بود! چه می کنه این ویکی پدیا!)
31- بنزین
32- دودی که بعد از شکستن لامپ مهتابی از جیوه اش در می آد (اینو مطمئن نیستم! ولی یکی می گفت دیده از اینا می کشن!!!!!)
33- ....

بسه دیگه. خسته شدم!!!!!

یه ده-دوازده تا دیگه هم هست که راحت گیرت نمی آد! البته اینا رو هم عمرا خودت نتونی پیدا کنی.

ولی در کل اگه خواستی معتاد شی برو بمیر!!!!

پ.ن. مواد شیمیایی مثه چسب رو جزء مواد استنشاقی طبقه بندی می کنن!!!!

حالا چی می خوای بکشی؟

پ.پ.ن. من معتاد نیستم!!!!!

:O
:O
:O
می خواستی کل بخوابونی دیگه؟!!
این ویکی پدیا حضوری، درب در منزل هم تحویل میده ؟!
واقعا از اطلاعات جامع و کاملت ممنون!!! خیلی دستت درد نکنه !!
فعلا سعی می کنم خجالت بکشم !!!
معتاد نیستی ولی فکر کنم مواد فروشی، چیزی بودی !!!D:
;)

بوبو شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

ای بابا اینو باش تب ۴۰ درجه داره اینارو میگه من که بدون تبشم باید به زور کنترلم کنن
در ضمن فکر میکنم به قرص مهتاد شی خیلی چیزا گیرت میاد چون تنوع قرص زیاده و کلی حالات مختلف بهت دست میده

آخه وقتی تب ندارم می تونم خودمو کنترل کنم !!!ولی وقتی تب دارم دیگه کنترلم از دست می ره ......D:

ولی عوارضش خیلی زیاده !!!می ترسم از تیلویزییون بیان ازم فیلم بگیرن تو این برنامه ی شوک نشون بدن !!!اونوقت آبروم می ره !!نه اینکه حالا خیلی آبرو دارم !!D:

شیما شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

یعنی توام رفتی قاطی مرغا؟!ای بابا.ولی خوشا به سعادتت.چه کیس مناسبی به تورت خورد.به قول خودت هم دنیا دیدس هم تفاهم داری.هم دوست داره.تازه می شناسیش.این خیلی مهمه.فقط حتما قبلش این آزمایشاشو برین بدین که یهو بچتون کلش از تنش گنده تر نشه.
این تیکه آخررو که داشتم میخوندم یاد مامانم افتادم که وقتی میخواد مثلا به یکی یه چیزی بگه و میخواد واسه ما تعریفش کنه میاد تمام حالتای احتمالیو میگه تازه آخرشم جواب یا رو رو میده و از دستشم ناراحتم میشه(البته فهمیدم که کسی نفهمید این تیکرو چی نوشتم.باید عملی توضیح بدم.اینجوری امکانات نیس)
من که نظرمو گفتم.همون گزینه ۳ رو به شماره ۳۰۰۰۳۴۳۴ بانک ملی شعبه اسکان اس ام اس میکنم
راستی این هفته مث سگ hw داریما.از الان پیگیرش باش!

ای بابا!! دیگه به هر حال می دونی که من خیلی خر شانسم !!!D: ایشالا نصیب تو ام بشه !D:
;)
حالا کی خواست بچه دار شه ؟!! بابا یه پاش لب گوره !!! زنگوله پا تابوت که نمی خواد !!!D: (البته می دونم که راجع به مادر بزرگم نباید این جوری حرف بزنم !!! خصوصا الان که دیگه شریک زندگیم هم قراره بشه !!D:)
:))
من فهمیدم !!چون خودم دقیقا همین جوری ام !!!D:

دستت درد نکنه جوون! هم اکنون نیاز مند یاری سبزت هستم ! به اون بزرگ ترای سبز ت هم بگو دستشون رو تو جیب بکنن !!D:
می دونم !!!:( خبر مرگ هم که می خوان بدن قبلش یه آمادگی می دن ! تو زارت می آی می گی hw داریم ؟! گلم ! خبر بد رو آروم بگو !!

خوده خوم شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

کممممممک!!!!

اووووووووووووووووومممممممممدمممممممممم!!!!!!!!!

حامد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

فقط همون گزینه ۲ رو مصرف کن
هم خاصیت دارویی داره هم ضررش کمتره
تازه اگه جنس اصل هم بخوای من تو کرمان آشنا دارم می تونم بهت کمک کنم

بله !!! می بینم که همه اهل حالن !!!D:
آخه این همسایمون این گزینه ی دو رو مصرف می کنه ! هر وقت که می شینه پاش، بوش همه محل رو بر میداره !!! من فکر کنم دیگه اون گزینه رو خیلی وقته دارم مصرف می کنم !! باید برم سراغ یه چیز قوی تر و جدید تر !!D:

خوده خوم یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

بازم خودت...!

خیلی سخته
اصنشم با همه ی همشون قهرم!!!
:*
:*
:*

واییی!!! تو چقد نازی عسیس!!!
قربونت !!!
:*
:*
:*
اصنشم بیا پیش خودم !!!همه جا می برمت!!!کلی هم می خندیم !( من که همیشه نیشم بازه !!این جوری->D:)

خوده خوم دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام دوسته من
تموم شدی؟!!!
عوضش من دارم هی هی آپ میکنم که دله بضیا بسوزه
تازه چشاشونم دراد!
البته چشه شیطون کر!

بله بله !!!
چشم شیطون کر
گوششم کور !
ماشالا به زنم به تخته خوب داری آپ می کنی !!!منم هی می آم نظر می ذارم که دل بضیا بیش تر تر بسوزه !P:
بی رحم هم خودتی !!D:

نیما دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

نمیدونم با کیوان مشورت کنی خوبه

مرسی از راهنماییتون استاد!!!D:

کیوان سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

اولا که می گن گوش شیطون کر. هنوز معتاد نشده می وای چشم کر کنی؟

من مواد فروش هم نیستم.

جالبه که خودت هم واسه خودت نظر می دی؟

آها تا یادم نرفته : یه ماده مخدر جدید هم اومده به اسم "پان پراک"
(نام این ماده «پان پراگ»است و در بسته‌بندی زیبا و با عکس‌های هنرپیشه‌های هندی و پاکستانی به صورت آدامس، پاستیل و پودرهایی
با طعم نعنا و خوشبو کننده دهان وارد کشور می‌شود. قیمت این ماده مخدر الان در مشهد 50 تومان تا 300 تومان میباشد. دلیلی که مصرف‌کنندگان «پان پراگ»ها را به سمت آن می‌کشد، احساس گرمی، سرخوشی موقت، سبکی سر، گیجی و شادی کاذب است.

این ماده بسیار بسیار سرطان زا هم هست.)

اینو گفتم که این یکی رو نکشی!!!

پ.ن. قابل توجه آقا نیما : مشاوره ی من پولیه!

پ.پ.ن. خجالت هم خوبه. ارزون هم هست.

پ.پ.پ.ن. کل؟ ما رو چه به کل خوابوندن؟

پ.پ.پ.پ.ن. زودتر بگو تو هم چهارشنبه میای یا نه؟

بابا می خوام معتاد شم حالشو ببرم !! نمی خوام که سرطان بگیرم بمیرم که!!!!
آره خجالت که مفته !!! هی خجالت می کشم !!همین !:)
چهارشنبه ؟!! تو رو خدا بی خیال !! من همین جوری که پیش می ره با این سر ما خوردگی و این همه بد بختی دانشگاه ؛ هفته ی بعد کارم به خودکشی می کشه دیگه نیازی به میتینگ نیست !!!

کیوان سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

من فکر کردم این "خوده خودم" منظور خودتی!!


ما را ببخش.

خواهش !!!!این دفعه رو می بخشمت ولی از دفعه ی بعد تکرار نشه !!!P:
;)

کیوان سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com

ها؟ این "لوس و ننر و گند هم خودتی" که گقتی یعنی چی؟

پیش بینی کردی که من در قبال ابنکه گفتی نمیای اینا رو می گم؟

اهل چی نیستی؟ مواد کشیدن یا میتینگ؟ یه جوری می گی که هر کی ندونه فکر می کنه ما چقدر ..... !!!

پ.ن. میتینگ ایه من نبوده! پیشنهاد بهار ( نیمه پنهان) بود. اگه غر می خوای بزنی سر اون بزن. من فقط یه ذره مثلا مسئول هماهنگیم!

پ.پ.ن. میتینگ پارک ملته. می خوای بیای بیا. نمی خوای هم نیا!

پ.پ.پ.ن. اسم دختر خاله منم محدثه است!!!!!!

آره!!! یه نوع پیش بینی فحش هاییه که طرفه مقابل ممکن بود بهت بده !!!خودت زود تر می گی که از عصبانیتش کم کنی !!D:
مواد کشیدن رو که هستم اساسی ولی میتینگ رو نیستم !!!نه بابا !!من گفتم اهلش نیستم نگفتم شما که .....!!!!!
غر ؟!! برا چی ؟!! برای اینکه نمی آم ؟!!D:
:)
خوشبختم !!!!!!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد