رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

عنوان؟!!بیخیال شو ؛جان مادرت !!

۱.من صد دفعه به این بابام گفتم هر وقت خواستن مخابرات رو بفروشن به من بگید !!! 

هیچ کس به من خبر نداد!  

تمام تابستون رفتم کار کردم ...جون کندم که یه پولی جمع کنم و مثل یه مرد( یعنی مثل یه خانوم!!) سرم رو بالا بگیرم و برم سهم خودم رو از این بی صاحاب مونده بخرم !!تا دیگه برای دلیور شدن یه اس ام اس مجبور نباشم توی بهشت زهرا دونه دونه قبر ها رو بگردم تا جد و آباد محترم مسئولین رو پیدا کنم و براشون فاتحه بخونم !!!  

من البته فکر میکنم که جد و آبادشون هم مثل خودشون پوست کلفتن !  

باور کنید من صبح به یکی می گم بالا چشمت ابروئه؛ شب پدر بزرگم با التماس و زاری و نفرین و ناله می آد تو خوابم !!!فرداش مجبور می شم برم به یارو بگم : دوست عزیز بالا چشم قشنگت یک هلال ماه موجود است البته اگه دلت می خواد !! 

من نمی دونم اینها کجا این جد و آبادشون رو قایم کردن که دست ملت بهشون نمی رسه !! 

 

*می دونم الان می گی که :«فکر کردی اگه مثلا سهمت رو بخری ...محل سگ بهت می ذارن ؟! زهی خیال باطل ! » اینم بالاخره حرفیه ! ولی حداقل زبونم دراز می شد !( نه که حالا نیست !!)   

 

۲ . سوار تاکسی شدم ..یارو یه آهنگ گذاشته ؛ صداش رو هم زیاد کرده !! خیلی هم حال میکنه با هاش !! بعد آهنگه (یه بیتش  که تقریبا با محتوا ترین قسمتش بود) این بود: 

 

بهار اومد هوا خوبه  

نگار من چه محجوبه ! 

 

آخه یکی به من بگه مصرع اول این شعر چه ربطی به مصرع دومش داره ؟!! 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی ویداوست جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.vidavest.com

ویداوست فروشگاهی با محصولات مورد علاقه ایرانیان

پرفروش ترین محصولات :

>>فیلم مستند بدن انسان – بدن جنس مخالف خود را کشف کنید.

>>فیلم مستند راهنمای حاملگی – بررسی تمامی تغییرات ایجاد شده در مادر آبستن و جنین در طول دوران بارداری

>>فیلم مستند کارخانه فوق مدرن BMW Z4 Roadster – با تماشای این فیلم مستند به تکنولوپی های پیشرفته استفاده شده در تولید این خودرو و مراحل تولید و خود خودرو آشنا خواهید شد.

>>فیلم کره ای زیبای 200 پوندی – فیلمی عاشقانه درباره دختری پاق که به خاطر عشق خود و آینده اش بر روی تمام بدن خود جراحی پلاستیک انجام می دهد.

>>فیلم کره ای عشق بی پایان – فیلمی عاشقانه درباره دختر و پسری که 8 ساله عاشق هم هستند و اتفاق ناگواری برای دختره پیش می یاد و باعث تقویت عشق پسره به دختره می شود. اما آیا آنها به یکدیگر خواهند رسید ؟

|||||||||||| http://www.vidavest.com ||||||||||||

ویداوست فروشگاهی با محصولات مورد علاقه ایرانیان

بییییییییییییییییییبببببببببببب!!!!:)

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

دیگه دیر گفتی...تایید شد رفت پی کارش !!!:)

شیما جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

اه اه حالم به هم خورد از این بازی مزخرف امروز!!!(اینو کلی گفتم.خیلی آخه بازی رو اعصابی بود)
والا من که تمام حرفامو به مخابرات و جد و آبادش زدم.دیگه ناگفته ای نمونده!!!!الان ترجیح میدم حرفامو با بازیکنای استقلال بزنم
این که چیزی نیس من چند وقت پیش سوار تاکسی شدم شعر آهنگش این بود:"شاخ نشو!!!!واسه ما شاخ نشو....."
و تازه بعدشم گوشام برای اولین بار متبرک شد به آهنگ پر محتوای موشول اینای ساسی مانکن.من نمی دونم کی به این مرتیکه شامپانزه گفته آهنگات قشنگه که هی میاد میره رو اعصاب ما.

حالا تو خودشو ناراحت نکن !!!D:
خیلی بازی لوسی بود !!!
باز تو اون آهنگ ها کل متن مزخرف بود ولی یه ارتباطی بین بیت ها وجود داشت !!! این رسما خر در چمن بود !!!D:
:)) ->شامپانزه !!

رضا تیلور شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://reiran.com

ببخشید نظری ندارم. دلم بس ناجوان مردانه گرفته
فقط خواستم اعلام حضور کنم

چرا؟!!!!!! پس اون الهام خانوم اون جا چی کارست ؟!!D:
سخت نگیر...؛)

افروز شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

اولا که خالی نبند تو هیچ پولی پس انداز نداری!!! خودم میدونم که جریمه شدی! (بعضیا قدرتو بدونن)ثانیا خداییش میخریدی؟ نه جون من میخریدی؟

اولا که جون خودت رو الکی قسم نخور !!!!دوما که ->P: !!
سوما که پس چی که می خریدم !!!D:

حامد شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

همون بهتر که نخریدی !
جد و آباد مسئولین به این فاتحه ها عادت کردن !!!!!

آره ! فکر کنم بد بخت ها دیگه آب از سرشون گذشته ...عادت کردن !!!D:

نیما یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky

عجب دل دختر مردمو شکوندن
چون من شاعر سرشناسیم بهت منظور بیتو میگم
چون بهار اومده و نگار ایشون هنوز توی حال وهوای زمستون اند هنوز با همون لباسای زمستونیشون میچرخن و در نتیجه محجوبن
مفهوم بود

=))
بلی کاملن مفهوم بود !!!:))
دل من منظورت بود ؟! نه بابا !!! دل من پوست کلفت تر از این حرف هاست !!D:

یـــــک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

الهی من بمیرم برات! تو چرا اینقدر با عنوان گذاشتن مشکل داری؟!!
اون شعر نظام مردسالاری و چندهمسری رو تو جامعه ما نشون میده! مرتیکه ی هیز همزمان هم با نگار هست هم با بهار!!!

خدا نکنه !
بابا آخه خیلی چیز بی خودیه ؟ عنوان یعنی چی ؟!!
حالا شما خودشو ناراحت نکن خواهر !!D:
این یه درس عبرتی باشه برای تو که دیگه ظرف هات چند روز ؛چند روز نمونه تو ظرفشویی !!!

پریا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

عزیزم سخت نگیر...اگه این جور شعرا نبود که نصفه بیشتره خواننده هیچی واسه خوندن نداشتن باز ۱۰۱ رحمت به این شعرا بهترا از این مدلیاس که می گه آخه ساسی با تو خیلی هپیه محلم نمی ذاره به بقییه .

عسیسم می دونی مسئله چیه ؟! چند سال پیش آهنگ ها یه مفهومی داشت بابا حداقل شعرش معنی می داد !!!! الان دیگه هرکس از ننه اش قهر می کنه می آد خواننده می شه !!!یه مزخرفی رو هم به اسم آهنگ به خورد مردم می ده !! مردم هم که نمی دونم عقلش رو چی کار کردن !!!!

صالح یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ب.ظ

من احساس میکنم "یک" به نکته ی ظریفی اشاره کرد! اما حالا این سوال پیش میاد که آیا نگار اشاره ای به همون بهاره!!؟؟ یا این که نگار، خودش اسم فرد خاصی است..!!؟؟ یا ... !!؟؟ و هزاران احتمال دیگر!!!!

=))
ببخشید جناب پوآرو یه سوالی داشتم از خدمتتون ! به نظرتون این آقاهه مشکوک نمی زنه ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد