رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

 

 

خانوم همسایه : من می خوام کسی مدیر ساختمون بشه که دیگه ما رو زیاد تو درد سر نندازه ! آخه من که مرد بالا سرم نیست !

 مادر گرامی : آخییی...خدا بیامزد شون! نور به قبرشون بباره ! ایشالا هر چی خاک ایشونه ...بقای شما باشه !

خانوم همسایه : نه بابا!!! اون لند ِ هور که نمرده !!!

مادر گرامی : ا ِ ا ِا ِا ِ...!!! پس چی شدن ؟!

خانوم همسایه : طلاق گرفتیم !

مادر گرامی : پس خدا لعنتشون کنه !! 

خانوم همسایه:

 

*هی به مامانم می گم با هر کسی شوخی نکن!!!! مردم ناراحت می شن ! گوش نمی ده که !!!

**مطمئنن می شه فهمید که «گرامی» بعد از مادر در صحت و سلامت عقلی و بدون هیچ گونه فشاری نوشته شده !!(اب*طحی جان درکت می کنم !!) 

نظرات 10 + ارسال نظر
شیما جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

خب وقتی اون خانومه میگه لندهور مامانتم باید همینو بگه دیگه.چی بگه خوب؟من که اگه جاش بودم واسه دور هم بودن دوتا فشم میدادم.جا داشته باشه دوتا فشم بار زنه میکنم که تریپ صمیمیت باهاش بردارمدیدی اینایی که میخوان صمیمی شن همون اول با کف دست زارت میزنن پشت آدم و دوسه تا حرف بوق دار میزنن که بگن مام هستیمو خیلیم بچه رله ای هستیم!!!!انقد بدم میاد
اون اب*طحی رو خوب اومدیا!خوبه که نمیخوای وارد سیاستو اینا بشی.فکرشو بکن اگه اون ستاررو نمیذاشتی الان بجرم حرفای سیاسی در وبلاگت تخته بود.تازه خودتو کل فک فامیلاتونم الان داشتن بازجویی میشدن.این عاقبت اندیشیات مارو دامنگیر بلاگت کرده

آخه فکر کنم بری دفعه ی اولی که با هم برخورد می کردن یه ذره این لحن زیادی صمیمی بود!!!D:
منظورت من بودم نه؟؟!!!خب چرا این قدر محسوس میگی؟!!D:
خواستم بگم من اصلا آدم سیاسیی نیستم!:)
:*
:*

پریا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

اون ستاره رو خوب اومدی ...منم اصلا خوشم نمی اد یکی بیاد سرچ کنه ابطحی وب لاگ من بیاد . منم اصلا نظر شیما رو نخوندما بابا پاشو بیا تو یاهو . فیس بوکو که بستن حداقل جماعت فرزانگانی اون جا جمعیم شما رو هم زیارت کنیم
. نه خیلی دعا کن . یکیشون اصلا حالش خوب نیست . عصرم می رم پیشش . البته ایشالله که خوب شه یعنی جای امید هست

مقسی!!
من که از فیس بو ک و ۳۶۰ و این صوبتا اصلا خوشم نمی اومد !!! بهتر که بستنش !!!( جماعت فیس بوک دار !! حسود خودتونید !!!D:)
چشم !!می آم گلم !!:)
حتما !!!:(
ایشالا که خوب می شن !!:(

نیما شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com/

این خانوم همسایه فک کنم مخشون تاب برداره
ازش دوری کن نگرانتم

بیچاره مثلا خانوم دکتره !!D:
چشم !:)
راستی رئال که ترکوند ...من به اندازه ی دو روز شارژ بودم !!!:)

افروز شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

کی بود؟ کی بود؟ تو رو خدا اسمشو بگو....! من کلی فضولیم گل کرده! همون که پسرش گلدون مصنویی رو با طبیعی اشتباه گرفت؟

نگوووووو این جوری !!! خواهرش این جا رفت و آمد داره !!!دوست داری من یه فصل کتک مفصل بخورم ؟!!D:
نه همون طبقه آخریه !!!خانوم دکتر !!!

الهه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://roobekhorshid.blogfa.com

سلام محد جان دلم برات تنگیده(بوس)

به !!سلامممممممممممممم!!!!
یوسف گمگشته ی ما !!!
کجایی گلم !؟
من هرکی رو می بینم سراغت رو می گیرم !!
دل منم برات تنگیده گلم !:*
کی ببینمت ؟!:*

نیما شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

اوه اوه بگو پس دکترن اینقده مشغول کارشون بودن شوهره طلاقش داده

:))
نمی دونم ! والا فکر کنم شوهره خودش هم دکتر بود !!
می گم باید اسم این بلاگ رو بذارم « هزار راه با الاغ رفته !»!!:))

[ بدون نام ] شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

دریا را نگاه کن!
دریا سخت دلش گرفته
که مشت بر صخره می کوبد
دریا تو را می خواهد
لطفا طلوع بفرمایید!
«فرهاد حسن زاده»

طلوع کن محد خانوم!:)

(الاغو خیلی توپ اومدی!؛) بازم بیا!!!
(نمیدونم چرا یهو دلم واست تنگ شد!من که همین امروز دیدمت:|)

مرا سنگ صبوری نیست
گلی جان با توام
سنگ صبورم باش!
شبنم را روشنایی بخش
گلی!دریای نورم باش!

«حمید مصدق»

قربووووووووووووووووووونت برم عسیس دلم !:)
میگم اینو یادته ؟!-> :' *....
:' *
:' *
:' *
خیس ٍ خالی شدی !!!:)

زهرا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

اون قبلی من بودم!:دی
(بقول شیما جونمون!)مزاحم فراموشکار هم خودتی!!:دی

ای من قربون اون حواس جمع شما ها برم !!D:

مهسا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.jabe.ir

دوست عزیز وبلاگ جالبی داری، اگه واسه وبلاگت عکس لازم داشتی می تونی به جعبه سر بزنی

موفق و پایدار باشید

چشم !!!:)

خوده خوم جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

ای خالی بند
من کجای لینکای تو ام؟ (به این موضو خیلی فک کردما!)
ولی من لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد